У Telegram з’явилася платформа для офіційної реклами

Фото: Getty Images У месенджері Telegram з’явиться реклама

Рекламні оголошення відображатимуться лише у великих загальнодоступних каналах і не торкнуться особистих чатів.

 

Автор месенджера Telegram Павло Дуров анонсував запуск рекламної платформи Telegram Ads. Про це він повідомив у своєму Telegram-каналі 26 жовтня.

 

Платформа доступна за посиланням promote.telegram.org і поки що працює в тестовому режимі.

 

«Незабаром у каналах Telegram вперше з’являться офіційні рекламні повідомлення. Більшість користувачів навряд чи помітить цю зміну», — написав Дуров.

 

Він підкреслив, що рекламні повідомлення не торкнуться списку чатів, особистих розмов або груп – вони з’являться лише у великих каналах, де є тисяча підписників і більше.

 

Крім того, для показу реклами не буде використано особистих даних, а офіційні рекламні повідомлення в Telegram будуть ненав’язливими.

 

«Конфіденційність користувачів для Telegram є першорядною. Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, в яких вони виводяться, а не від особистих даних користувачів», — запевнив творець месенджера.

 

Текст реклами буде коротким, без зовнішніх посилань або фотографій і з’явиться лише після перегляду нових повідомлень у каналі.

 

Дуров нагадав, що зараз у Telegram-каналах зустрічається реклама, яку публікують їхні власники у вигляді звичних повідомлень.

 

«Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний та необмежений сервіс», — заявив він.

 

Нагадаємо, про плани монетизувати месенджер Дуров оголосив наприкінці минулого року. Він пообіцяв, що всі поточні послуги залишаться безкоштовними, але з’являться нові платні функції для бізнес-користувачів.

 

Telegram має 70 млн нових користувачів на тлі збою Facebook

 

 

Комментировать

Ваш электронный адрес не будет опубликован.


*