Берлін відреагував на видалення каналів Russia Today

Фото: Getty Images Уряд ФРН не має відношення до видалення каналів RussiaToday

Офіційний представник уряду ФРН Штеффен Зайберт попросив не вигадувати «теорій змови» в цьому випадку.

 

Влада Німеччини не має відношення до закриття хостингом YouTube двох російських каналів Russia Today Deutschland (RT DE). Про це сказав офіційний представник уряду Штеффен Зайберт, повідомляє Укрінформ в середу, 29 вересня.

 

«Відносно російських каналів чітко заявлено, що це — рішення YouTube. Федеральний уряд не має до цього ніякого відношення… Це не ініційована федеральним урядом або державними структурами міра», — підкреслив Зайберт і додав, що він особисто дізнався про цю ситуацію зі ЗМІ.

 

Він попросив не вигадувати «теорій змови» в цьому контексті. На його думку, YouTube дав вичерпні пояснення з приводу свого рішення, виходячи зі своїх правил. Закриті ЗМІ можуть оскаржити таке рішення безпосередньо перед медіахостингом.

 

Коментуючи погрози російського уряду заборонити у відповідь роботу в Росії німецьких ЗМІ (в Росії працюють, зокрема, Deutsche Welle, ARDі ZDF), Зайберт заявив, що «для таких кроків немає жодного приводу». За його словами, той, хто таких «контрударів» вимагає, не має уявлення про свободу преси.

 

Напередодні YouTube видалив два канали Russia Today німецькою мовою, пояснивши це тим, що вони поширювали неправдиву інформацію про коронавірус.

 

Своєю чергою, Кремль не виключив «примусу» YouTube до виконання законів Росії.

 

 

 

Комментировать

Ваш электронный адрес не будет опубликован.


*